Bijna.....

11 juli 2016 - Leiderdorp, Nederland

Nog 2 nachten....

Koffers zijn bijna gepakt, nog een cursus voor Emile en dan gaan we - dit jaar met zIjn  drieën - op weg naar Puglia (Apulie), de hak van Italië.

Wel weer Italië, maar toch anders. We vliegen nl. dit keer en hebben daar een auto gehuurd. Bovendien geen 1 of 2 campings, maar een rondreis langs mooie plekjes.

We starten woensdag 13 juli in een B&B in Bari, waar we 2 nachten blijven. Dan naar Ostuni, een mini camping iets zuidelijker en daar zijn we een week. Dan nog 4 nachten in een B&B Lecce, volgens de boeken de 'mooiste barok stad van Zuid-Europa'. Tot slot weer richting  het noordelijk deel van Puglia, Vieste, een camping op een schiereiland waar we een klein weekje op een camping een huisje hebben gehuurd.

We zijn dan ook weer in de buurt van Bari, maar dat duurt gelukkig nog even.

We hebben er zin in!

1. LIda Karselius:
    12 juli 2016
    Lieve reislustigen, ga maar lekker genieten dan gaan wij genieten van jullie reisverhalen!
    liefs, Anne en Lida.
  2. Vera en henny haverkort:
    12 juli 2016
    Lieve Duijntjes
    Goed voorbereid! Fijn om hiervan te mogen meegenieten!
    Wij wensen jullie een goede reis, behouden vaart en vooral happy landings. Wij zijn benieuwd naar de belevenissen.