Dag 7 - We nemen er nog een

20 juli 2016 - Locorotondo, Italië

Omdat de zee ons nog niet heel erg trekt, er staat nog steeds best wat wind, gaan we ook vandaag weer op pad naar een stadje in de buurt. We willen nog graag fietsen huren en we lazen dat er fietsen in Locorotondo werden verhuurd en dat daar ook mooie fiets routes zijn. We krijgen ook een tip van een fijne Trattoria daar dus alle reden om de auto in te stappen.

De weg naar Locorotondo gaat weer dwars door de Trullivallei, erg fraai en natuurlijk is ook Locorotondo weer een mooi stadje. We vragen bij het plaatselijk vvv kantoor naar de fiets verhuur en reserveren vast een tafel bij de Trattoria. Eerst wandelen we weer door de prachtige historische binnenstad en schieten de zoveelste mooie foto's. Elk steegje is fotogeniek. Ook de Chiesa San Giorgio. De zoveelste kerk die we binnen gaan, maar wederom een plaatje. Ook heb je vanuit Locorotondo een prachtig uitzicht over de vallei. Om 13.00 u hebben we een tafel gereserveerd, dus op naar la taverna del Duca, waar we heerlijk eten.

De fietsverhuurders zijn helaas gesloten, dus gaan we maar weer op huus an. Nog even langs de Familasupermarkt voor een broodje voor 's avonds. Even iets minder uitgebreid :-p

We kruipen lekker op tijd in bed. Best vermoeiend, al die indrukken en dat heerlijke eten hier! Hahaha

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl